01
Náš zákazník je na prvom mieste.
Dôvera a lojalita našich zákazníkov nás živí. Preto je dôverný a korektný vzťah so zákazníkmi a partnermi našou najvyššou prioritou. Pod heslom “Férovosť je na prvom mieste!” je naše správanie založené na integrite, rešpekte a férovom jednaní.
Dôvera našich zákazníkov je naším bohatstvom a umožňuje nám byť úspešnými. Vždy konáme čestne a férovo a sme plne oddaní našim zákazníkom, a tak sme si dokázali vybudovať vysokú mieru dôvery medzi našimi stakeholderami. Túto dôveru vo veľkej miere ovplyvňuje to, ako sa správame a ako využívame naše odborné znalosti v prospech našich zákazníkov, akcionárov, obchodných partnerov a celej skupiny CANCOM. Zákazník je stredobodom všetkého, čo robíme. Počúvame našich zákazníkov, chápeme ich potreby a dávame jednoznačné sľuby o našich schopnostiach a možnostiach. Naše procesy prispôsobujme s cieľom poskytnúť vynikajúcu zákaznícku skúsenosť. Preto vždy konáme proaktívne v záujme našich zákazníkov a v našej každodennej práci sa snažíme udržateľne riešiť problémy našich zákazníkov a vytvárať pre nich pridanú hodnotu. Pri všetkých našich činnostiach a povinnostiach preukazujeme svoju kompetentnosť a odbornosť. Poznáme naše procesy a uplatňujeme smernice CANCOM v oblastiach nášho podnikania.